Thursday, January 14, 2010

Exercitu de mandrie



Intalnirea din seara asta mi-a adus la suprafata mai multe lucruri decat as fi sperat. Si pentru ca vreau sa scriu cu inima nu cu capul o sa le pun aici cu furca, asa cum vin, val dupa val.

sunt mandra de mine pentru ca:

- ii ajut sau incerc sa ii ajut pe ceilalti
- vreau sa cresc permanent si lucrez la asta
- pot sa fac multe lucruri deodata si sa am rezultate bune pentru fiecare
- aduc schimbare si entuziasm
- sunt creativa si am multe idei pe care le si pun in practica
- de cele mai multe ori sunt constienta de punctele mele tari
- incerc sa le accept pe cele cu care nu ma mandresc
- am luat decizii bune pentru mine care ma fac sa spun seara, chiar in zilele cele mai grele ca "a fost frumos azi"
- gandesc in viitor si nu mi-e teama de lucruri grele
- ii inspir pe ceilalti si aduc schimbare pozitiva in ei
- sunt constienta de pasiunile mele, pe care le simt ca pe niste fantani fara fund
- ma adaptez repede si ma concentrez pana rezolv lucrurile
- vreau sa ma cunosc - sa imi stiu radacinile, sa imi constientizez temerile, sa scot la suprafata lucruri dureroase
- invat repede
- sunt pozitiva de cele mai multe ori
- sunt sociabila si deschisa
- am incredere in mine
- am facilitat la conferinte internationale
- am coordonat o groaza de echipe de la care am invatat mult
- imi dau seama cate am de invatat de la copii
- prima mea nota a fost 10
- sunt puternica
- sunt perseverenta
- primesc si dau multa iubire
.
.
.
.
....si mai sunt mandra de mine pentru ca am blog si am reinceput sa scriu pe el

2 comments:

Irina said...

Spor la treaba atunci! Si felicitari pentru exercitiul de mandrie :P

nadya crigan said...

e buna treaba pentru incurajare de sine...